اموزش کامل بازی فروت کرفت بیاید حرفه ای می شوید.

اموزش کامل بازی فروت کرفت بیاید حرفه ای می شوید.


تاکید

عزیزان من سطح زیر 40 رو نمیشه هک کرد بعد شما با سطح های پایین میاید میگید هک کن؟

سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:,

|
 

در ضمن من اکانت خودم سطح100  هست پولش بینهایت میفروشمش تومان300000

خواستید بگید بخرید خیلی مفت دارم میدم از اکانت عمو هم بهتره.

یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,

|
 
هک بازی

با سلام خدمت شما عزیزان همه ی شما کد هایی که دادید رو اول به نظر خصوصی بدید بعد هم سطح بالای 40 باید کدشو بدید در ضمن کدی که کارتی نداره رو نمیشه هک کرد پس کد سطح بالای 40 رو بدید.

در ضمن اگر می خواهید اکانتتون رو هک کنم باید در وبلاگ عضو شیدخندهخندهخندهخنده

یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,

|
 
تاکید

در ضمن بگم سطح زیر 40 رو نمی شه هک کرد چون سطح زیر 40 کد گذاری شده

 

 


ادامه مطلب

یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:,

|
 
هک بازی

سلام

هر کی میخواد فروت کرفتش هک بشه با پول بی نهایت همنجا کد بازیابیشو بده

من میرو تو اکانتش پولشو بی نهایت میکنم


پولش میشه 999 kg

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
معرفی بازی

بازی فروت‌کرفت را می توانید از سیستم Android ، iPhone و iPad خود دانلود کنید.

مهم نیست که با چه دستگاهی کار می کنید یا در کجای این دنیا قرار دارید ، با بازی فروت‌کرفت می توانید از هر نقطه دنیا به دوستان خود بپیوندید و با حریف خود مبارزه کنید.

شما می توانید از طریق سیبچه برای ایفون و یا از طریق بازار برای اندوید خود این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
کارت های وزارت حمله

در ساختمان‌های حمله و دفاع، به ازای هر دو مرحله ارتقا امکان گذاشتن یک کارت دیگر به شما داده می‌شود. البته حداکثر تعداد کارت‌های موجود در ساختمان در حال حاضر ۴ عدد است.

در این ساختمان شما میتوانید 4 کارت قوی خود را زمانی که وارد بازی می شوید قرار دهید تا از قدرت ثابت برای مامورت ها و نبرد های خود بهره مند شوید. 
به نظر شخصی من قرار دادن کارت در این ساختمان فقط زمانی که قصد انجام ماموریت را داریم خوبه و برای نبرد زیاد خور عمل نمیکنه اما اگر که سطح کارت های ما بالا باشه برای مثال 

4 کارت هیولا با سطح بسیار بالا داشته باشیم و تعدادی هویلا به سطح های خوب قرار دادن کارت های هیولا با سطح بالا در این ساختمان و انجام نبرد مفیده .

 

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
کارت های وزارت دفاع

در ساختمان‌های حمله و دفاع، به ازای هر دو مرحله ارتقا امکان گذاشتن یک کارت دیگر به شما داده می‌شود. البته حداکثر تعداد کارت‌های موجود در ساختمان در حال حاضر ۴ عدد است.
دقت کنید که کارت‌هایی که در ساختمان وزارت دفاع قرار داده میشه ، جزو کارت‌های برتر شما  برای دفاع حساب نشده و هنگام دفاع، چهار کارت برتر شما که در هیچ ساختمانی قرار ندارند 
مورد استفاده قرار می‌گیرند.
خوب پس میپرسید این ساختمان برای چی هست ؟؟؟ 

 

اول که این ساختمان به شما کمک میکنه که شما از یک مقدار قدرت اضافه برخوردار باشید که اونم به نسبت سطح خود ساختمان بستگی دراره
این ساختمان برای زمانی هست که سطح شما بالا اومده و کارت های زیادی دارید شما 4 کارت قوی خودتون رو توی هیچ ساختمانی قرارا نمیدین ولی 4 کارت دیگه که از کارت های قوی خودتو پایین تر هستند رو قبل اینکه از بازی خارج بشید توی این ساختمان قرار میدید تا اینکه هم از قدرت اضافه بر خوردار باشید و هم اینکه از کارتهای خودتو استفاده کرده باشید.

پس فراموش نشه که قبل از هر بار خارج شدن از بازی 4 کارت قوی خودتون کاملا ازاد بزارید چون اونا هستن که در نبود دفاع میکنن.

 

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
ساختمان نبرد

شما در این ساختمان با 4 تا از بهترین کارت های خود به نبرد با 4 تا کارت برتر دیگران میرید و تجربه برای حمله به حریف شما با نگاه کردن به حریف میتوانید به میزان قدرت و ثروت او پی ببرید پس دقت کنید .

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
ساختمان ماموریت

 

شما در این ساختمان به ماموریت های پیش فرض میرید . بعضی از دهکده ها اطراف به کمک شما احتیاج دارن شما میتونید نیروهاتون رو به کمک اونها بفرستین و در ازاش مقداری طلا و تجربه کسب کنید.
نکته مورد توجه اینه که مامویت ها خیلی شبیه به نبرد هستن و میتونن کارتهای ضعیف تر رو اونجا استفاده کنید در کل با کمی گذاشتن وقت برای این کار به طلا و تجربه کافی دست پیدا میکنید.

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
ساختمان وزارت کار

این ساختمان ساختمان وزارت کار هست از اینجا کارتهای شما توان استخراج طلا رو دارن که با ارتقا دادن اون در هر سطح میزان طلا بیشتر استخراج شده و توان نگهداری طلا در خود رو داره درضمن باید یاد آوری کنم که سطح نهایی این ساختمان 10.000G طلا داره و تولید اون بسته به کارتهایی هست که داخل اون قرارا میدید.
که به نظر شخصی من اپ کردن یا نکردن این ساختمان تاثیر زیادی نداره و زمانی خوبه که سطح بازی شما بالا رفته و کارتهای زیادی دارید که بی مصرف افتاده باشن .

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
ساختمان قبیله

شما در این ساختمان میتوانید اعضا قبیله میزان تجربه و اعضا و میزان سطح ساختمانهای کلی قبیله که شامل : وزارت حمله - وزارت دفاع - اب میوه گیری (( این ساختمان زمان احیای کارتهای شما رو کاهش میده )) وسطح خود ساختمان قبیله که چه میزان عضو میتونه در خود جا بده رو نمایش میده همچنین شما میتوانید مقدار سرمایه قبیله رو ببینید و حتی برای پیشرفت فبیله خود به اون کمک مالی کنید.

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
ساختمان وزارت خانه

این ساختمان خودش تشکیل شده از اتاق 

 

وزارت دفاع  حمله است که در پست های بعدی توضیح میدم

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
ساختمان گپ و گفتگو

از اینجا میتوانید با هم قبیله های خود ار ارتباط باشید درضمن اخبار مربوط به حمله هایی که در نبود شما به شما شده و اخبار کلی بازی و اطلاعیه ها از اینجا برای شما نمایش داده میشود.

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
ساختمان امار

شما در این ساختمان میتوانید امار خود قبیله ها و میزان رشد خود و بازیکن در سطح خودتون رو ببنید و میشه از اینجا دید که با اپ کردن هر سطح چه میزان رشد خواهید داشد.

 

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
آموزش نبرد صحیح

شما در این ساختمان با 4 تا از بهترین کارت های خود به نبرد با 4 تا کارت برتر دیگران میرید و تجربه برای حمله به حریف شما با نگاه کردن به حریف میتوانید به میزان قدرت و ثروت او پی ببرید پس دقت کنید .

خوب اول از همه بگم که من خودم به شخصه این رو گول زنک میدونم و خودم زیاد نبرد نمیکنم مگر مواقعه ای که بخوام کل کل کنم و یا کسی رو که به من حمله کرده اونم بنا به اشتباه خودم یعنی کارتهای توی وزارت حمله رو بیرون نیاورده باشم : منظور 4 تا کارت قوی (( 4 کارتی که قوی ترین کارتهای بازیی هستن ممکن هست که بعضی از دوستان اونا رو زمانی که نمی خوان بازی کنن توی دفاع بزارن که اونم اشتباه هست چون زمان دفاع سیستم 4 تا از بهترین کارت های شما که توی هیچ ساختمانی نیستن رو برای دفاع چلوی حریف قرار میده ))  میام توی این قسمت و نبرد میکنم در کل تایم زیادی می بره و ریسک بالایی داره و در قبال تایمی که گرفته میشه و زمانی که برا احیا کارت ها از دست میره میتونم ماموریت بیشتری برم و طلا و تجربه بیشتری به دست بیار خوب درو نیشم از بحث به توضیحات برگردیم 

 

1: برای یک ماموریت خوب باید اول به شکل دهکده ها دقت کنیم تصویر شماره یک تصویر  یک دهکده هست که ضعیف هست و میشه برد اینو از این که سپر دور گودال نداره و اتش در قبیله روشن نیست و حتی تیغ های اب میوه گیری نداره فهمید ولی طلای خوبی هم نداره  . توی تمام سطح ها بازی چند تا از دهکده هایی که حتی میشه اونا رو با ضعیف ترین کارت ها برد به ما میده ولی دقت کنید که بعد از چندین بار زدن اونا ممکنه هنوز طلا داشته باشن اما دیگه تجربه کافی نمیدن به ما 
نکته : تجربه ها 12 شب تا 12 شب به روز میشن یعنی زمانی شما به دهکده ای به نبرد میرید و میزان تجربه ای که به شما میده پایین هست 12 شب تجربه اون دهکده کامل میشه 

تصویر شماره 1

 

 

2: در تصویر شماره 2 شما دهکده ای رو میبیند که پول خوبی داره ولی خیلی قوی هست که میتونید تفاوت اون رو با تصویر شماره 1 ببینید 
نکته : اب میوه گیری سر ریز نشونه احیا سریع کارت های این قبیله هست 

تصویر شماره 2 

 

3: در تصویر شماره 3 شما میتونید یه نبرد میانه انجام بدید که شانس برد شما 50 / 50 هست 

تصویر شماره 3

 

نکته : البته شما همیشه برای اینکه با خیال راحت به نبرد برید و میزان قدرت لازم برای برد رو بدونید گزینه ای هست که به نام دید زدن پایین تصاویر هست که با گرفتن مقداری طلا که روی اون نوشته شده قدرت حریف رو به شما میگه 

در کل نبرد برای زمانی خوبه که ما قدرت کارت های بالایی داشته باشیم و همچنین کارت های با قدرت زیادی منظور از تعداد هست که با قرار دادن چند کارت در وزارت حمله و داشتن چندین کارت در دسترس با خیال نچندان اسوده به نبرد بریم .

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
آموزش ماموریت صحیح

خوب ماموریت بازی که من خودم به شخصه خیلی دوسش دارم چون هم راحت پیشرفت میکنی هم پول خوبی توش هست 

1: یادتون باشه که هر زمان که وارد بازی میشید چندتا از بهترین کارت های خودتون رو داخل وزارت حمله قرار بدید که بنا به هر سطح باید اونا رو رشد بدید و کارت های بهتری داخلش قرار بدید برای درک بیشتر به تصاویر و توضیحات اونا دقت کنید 

 

2: زمانی که وارد ساختمان ماموریت شدید باید به این قسمت که توی تصویر شماره 1  هست دقت کنید (( محدوده قدرت )) این عدد قدرت کسی هست که شما می خواید بش حمله کنید که توی هر سطح تغییر میکنه و یک گزینه هم زیر اون هست به نام (( قدرت انتخاب شده )) که می بینید 0 هست البته تا زمانی که ما کارتی توی وزارت حمله نداشته باشیم 

تصویر شماره 1

3:خوب برا اینکه ما توی ماموریت ها با استفاده از کمترین نیرو به پیروزی و به طلا و تجربه دست پیدا کنیم باید گزینه 1 رو انجام بدیم یعنی 1 یا چند تا از بهترین کارتهای خودمون رو بنا به هر سطح که داخلش هستم و بنا به محدوده قدرت حریف قرار بدیم و باید بعد از قرار دادن کارت ها توی وزارت حمله باز به ساختمان ماموریت بیام و چک کنیم که قدرت انتخاب شده کافی هست یا نه به تصویر شماره 2 دقت کنید ببیند که قدرت انتخاب شده شما که پیش فرض هست و قدرت وزارت حمله هستش که برا همه ماموریت ها هست چند شده و بعد با انتخاب یک کارت ساده و ضعیف ماموریت رو انجام بدید به هیمن راحتی

تصویر شماره 2 

 

نکته » داخل ماموریت ها گاهی با همچین پیغامی روبرو میشیم که در تصویر شماره 3 به تصویر کشیده شده این یعنی اینکه شما قراره به ریس یک قبیله حمله کنید که به این معنی هست که از اون محدوده قدرت که پیش فرض ماموریت های شماهست بیشتره نگران نباشید اگر هم ببازید مهم نیست چون یک مقدار طلا کم از شما گرفته میشه توی سطح های پایین و حتی سطح های بالا که در مقابل اون طلا که شما با تکرار ماموریت ها بدست میارید هیج هست پس مدام ماموریت ها رو ادامه بدید .

تصویر شماره 3

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
آموزش به دست اوردن سکه زیاد

قبل از هر جیز یادتون باشه که میتونید این بازی رو با دوستان خودتون مشترک بازی کنید یعنی اینکه شما و چند تا از دوستان خودتون میتونید با یک اکانت بازی کنید و بعد از نصب بازی روی گوشی و یا کامپیوتر شخصی خودتو  قبل از اجرای بازی گزینه قبلا ثبت نام کرده ام یا حساب کاربری دارم را انتخاب کنید و با زدن کد بازیابی که بازی به شما داده میتونید بی نهایت عضو روی یک اکانت بازی کنید البته زمانی که یکی از دوستان شما در حال بازی باشه دیگر اجازه بازی نداره پس شما میتوانید با تعیین کردن زمان های مشخص برای خودتون همیشه انلاین باشید و خیلی سریع سکه جمع کنید و خیلی سریع رشد کنید .

 

نحوه به دست ثرت زیاد :

خوب شما میدونید که برای اینکه بتونید پیشرفت کنید و سطح بازی خودتو رو بالا ببرید نیاز به سیب دارید یعنی همون سکه بازی اما این به این معنی نیست که شما فقط باید اون رو خریداری کنید شما با کمی وقت گذاشتن توی بازی به اون روشی که ما میگیم میتونید ثروت زیادی به دست بیاری 
پیش نیاز ها

1: داشتن حد اقل 10 تا 25 کارت ضعیف تک ستاره 
2: داشتن 4 کارت قوی نسبت به سطحی که در اون هستید.
3: داشتن یک مقدار وقت ازاد 

خوب کافیه نسبت به سطحی که در اون قرار دارید 4 تا کارت قوی توی ساختمان حمله قرار بدید با این کار شما یک مقدار قدرت حمله به صورت دائمی دارید حالا شما باید به این ساختمان که توی تصویر زیر به عدد 4 نمایش داده شده برید اسم این ساختمان ماموریت هست 
 

good1340

 

3: خوب حالا خیلی ساده یک کارت سطح پایین تک ستاره رو انتخاب کنید و بعد حمله و مجدد ماموریت مجدد رو انتخاب کنید با این کار بازی به شما به اندازه سطح فعلی شما یک مقدار طلا به صورت ثابت و یک مقدار تجربه ثابت میده که توی هر مرحله تغییر میکنه برای مثال توی سطح 110 به شما 15 تا تجربه و 848 تا طلا توی هر ماموریت میده من خودم توی هر روز با اپ کردن هر سطح 1.5 میلیون طلا دارم .

امتحان کنید و ببیند که توی چند روز شما یک ثروت مند به تمام معنا هستید.

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
آموزش به دست اوردن کارتهای زیاد

چند تا راه هست که براتون میگم 
1: شما اگر عضو قبیله هستید میتونید با هم فبیله های خودتون کارت دردو بدل کنید چطوری ؟؟؟ خوب توی بازار میتونید این کار رو انجام بدید خیلی ساده کارتهایی که شما به اون احتیاج دارید رو اعلام میکنید و اگر کسی بود میتونید باش معامله کنید کارت بدید و کارت بگیرید دوستتون کارت خودش رو میزاره شما توی بازار جستجو میکنید و درخواست میدید و اونم تایید میکنه و تمام 

 

2: و اگر عضو قبیله THE GENERALS هستید میتونید توی سایت عضو بشید و در قسمت نظراتکارت های خودتون رو درخواست بدید 

2: خرید کارت که من خودم کلا 2 تا بسته رو پیشنهاد میدم 1: بسته 15000 سکه نقره ای و بعد بسته هیولا که اونم نیاز به داشتن پول هست که راهش رو توی این پست قبلا توضیح دادم 

 

خوب با جهش دادن کارتهای خودتون خیلی سریع تر میتونید کارت های قوی داشته باشید اما نکته اینه که باید تلاش کنید که بالانس قدرت ابتدایی در وزارت جنگ رو همیشه حفظ کنید یعنی کارتهای داخل وزارت جنگ رو توی هر سطح که رشد میکنید ارتقا بدید که قدرت لازم برای بدست اوردن سکه رو داشته باشید با کمی تلاش و داشتن سکه و خرید کارت بسته نقرهای و جهش اونا سریع بالا میاید خوب بعد از این شما باید سعی کنید که کارت های خودتون رو به قرمز و قرمز رو به مشکی بالا بیارید و بهتره که یه مقدار در پسنداز دقت کنید و با خرید یک بسته هیولا که 2.5 میلیون هست تا خیلی از سطح های بازی راحت میتونید بازی رو ادامه بدید و کلکسیون کارت خودتون رو تکمبل کنید که البته به نظر من زیاد مهم نیست که تکمیل بشه یا نه البته برا اول بازی .

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
آموزش نصب و بازی بر روی کامپیوتر

با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴.۰.۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع دانلود قایل سایت : دانلود ها

password اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3 پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3لینک دانلود – 64.8 مگابایت | لینک کمکی

یعد از نصی برنامه شما باید بازی فروت کرفت رو روی این برنامه نصب کنید لینک دانلود بازی در زیر این مطلب ضمیمه شده .

download اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3دانلود بازی فروت کرفت

 

ادامه مطلب

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
آموزش انتقال طلا در بازار بین دوستان

بهترین راه برای انتقال طلا در بازی فروت کرفت و در بازارش بین دوستان اینه که دوستی که قراره به اون طلا انتقا بدید یک میوه برای فروش قرار بده و یکی یکی اعضا قبیله روی اون قیمت بزنن و اخرین دوستی که میخواد طلا انتقا بده بره و بیشترین قیمت رو روی میوه بزاره و بعد تایید پس به این شکل شده 

 

1: گیرنده طلا : یک میوه توی بازا برا فروش میزاره (( آموزش فروش میوه و قدرت در بازار ))

2: چند تا از هم قبیله ای ها که سکه لازم رو دارن روی اون قیمت میزارن 
نکته » با قیمت گزاشتن مقداری از سکه بلوک میشه تا زمانی که انتقال انجام بشه و بعد پول بازگرداننده میشه

3: انتقا دهنده طلا : خوب زمانی که سقف انتقال طلا به هدف رسید انتقال دهنده اخرین مبلغ رو میزنه 

4: گیرنده طلا : در آخر گیرنده به اونی کسی که قصد انتقال طلا رو بش داشته توی بازار میوه خودش رو میفروشه و تایید میکنه و طلا براش میاد به همین سادگی

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 
آموزش فروش میوه و قدرت در بازار

 

شما برای فروش هر چیزی در بازا باید به قسمت کارتهای خودتون برید جایی که ما بش اتاق فکر میگیم که توی بازی به شکل زیر مشخص شده 

و بعد با انتخاب هر یک از کارتها که قصد فروش اون رو دارید مانند شکل زیر تصویر بزرگ شده اون رو خواهید دید و با زدن دکمه $ قیمت ابتدایی اون رو خواهید دید یادتون باشه که 24 ساعت طول میکشه گل مناقصه و اگر شما اون رو تایید نکنید سیستم خود به خود با همون قیمت پیشنهادی اول که به شما داده اون رو میفروشه 

جمعه 4 بهمن 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید
shayanshafiee208@yahoo.com

 

SHAYAN208

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش کامل بازی فروت کرفت بیاید حرفه ای می شوید. و آدرس the.generals.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود نمونه سوال نخبگان
سر دنده ال ای دی led
همسریابی
ردیاب مخفی خودرو
درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

 

بهمن 1392

 

تاکید
هک بازی
تاکید
هک بازی
معرفی بازی
کارت های وزارت حمله
کارت های وزارت دفاع
ساختمان نبرد
ساختمان ماموریت
ساختمان وزارت کار
ساختمان قبیله
ساختمان وزارت خانه
ساختمان گپ و گفتگو
ساختمان امار
آموزش نبرد صحیح
آموزش ماموریت صحیح
آموزش به دست اوردن سکه زیاد
آموزش به دست اوردن کارتهای زیاد
آموزش نصب و بازی بر روی کامپیوتر

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 142776
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1